Fittbyxor

http://www.alltommalmo.se/MalmoArtikel.aspx?bid=1147924

Det är på tiden att det kommer något liknande. Speciellt eftersom det kommer underlätta alla de där blöta kvällarna på väg hem från krogen, när man blir sådär sjukt-panik-jättekissnödig var tionde minut. Killar bara ställer sig mot närmsta träd, medan tjejer måste hålla sig hela vägen hem. Själva har jag med mina kompisar varit inne och kissat på de uddaste och ofräschaste ställen, som kyrkogårdar, parkeringshus, bakom parkerade bilar på gatan, buskage med taggbuskar, portuppgångar, men vad gör man när man bara har att välja på att kissa i byxan eller utanför? Kanske ett slut på denna orättvisa!

Hur kommer det sig för övrigt att det är fullt med gratis pissoarer och hörn där killar kan kissa gratis på stan utan att någon tycker det är konstigt, och tjejer måste in på ett fik och köpa en kaffe varje gång man måste på toa på stan? Det är dock inte olagligt för oss att använda dessa pissoarer, men både svårt och ouppskattat.

Fler kisställen på stan som är gratis, det är vad jag röstar för!



Jag gillar bilden som de hade i artikeln också!
Kommentarer
Postat av: Maria

Vilket namn på det här inlägget!!

2007-10-08 @ 21:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0