Återigen ber jag om ursäkt för min frånvaro!

Jag har så mycket att stå i inför Frankrike resan, som ni vet. Men igår satte jag mig med min stora feta astunga resväska på tåget, och åkte till min mor i skåne. Så jag är färdigpackad, och kan till en stor del bara slappa och förbereda mig mentalt nu. Några få saker som ska införskaffas innan jag åker, men annars är det under kontroll.

Jag ska försöka skriva så mycket jag kan här nere, men som ni kanske minns så är det nåt bajs med mitt nätverkskort som göra att det blir skiiiiitlångsamt då och då, och av någon anledning händer just det väldigt ofta medan jag är här nere.

Men jag ska blogga, jag lovar!

Hoppas ni haft en bra jul!

Kommentarer
Postat av: Maria

hoppla!

2008-07-14 @ 21:17:55
Postat av: Maria

mon dieu

2008-07-14 @ 21:18:06
Postat av: Maria

walla walla

2008-07-14 @ 21:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0