Börjar fundera på packning!

Vet dock inte riktigt hur mycket man får ta med in på planet. Ganska säker på att det är 20kg som får checkas in, men vet itne hur mycket handbaggage jag får ha.

Vet inte heller om det är möjligt att ha en datorväska OCH en liten baggageväska som handbaggage, eller om jag bara få ha datorn. Någon som vet vilka regler som gäller vid Air France?

Vägde nyss min resväska. Den vägde 6 kg tom. Helvete säger jag bara! Hur ska jag kunna packa ner allt jag behöver i ett halvår, eller ens under en månad, på 14 kg. Det är skitsvårt det här med att vet vad som ska med.

Allt som jag inte behöver akut, typ sommarkläder osv, ska han skicka till mig när jag väl är framme, så det blir det i alla fall lättare av. Men han kommer nog få skicka saker jag behöver också, det är jättesvårt att packa för ett halvår!

Ni anar inte!

Någon som har några tips, vet nåt som man måste ha med på en sådan här resa eller vet nåt annat?

Hjälp!!

The image ?http://web.telia.com/~u38302477/gifs/austral/case.gif? cannot be displayed, because it contains errors.

Jag vill ha en såndär "krympa-maskin" så allt får plats i väskan utan att väga ett smack. Det vore ultimat!


Kommentarer
Postat av: Elin

Dä ä skitsvårt å packa för lång tid..å ännu värre mär man ska flyga kan jag tro :S vi har alltid åkt bil på våra långresor så då har dä ju bara varit å trycka in i minsta lilla vrå =)

2007-12-18 @ 10:24:46
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Maria

domdodmoddmodm

2008-07-14 @ 21:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0