Camino och indisk mat

Så var man hemma hos Theo då! Sitter och gosar med katten! Hon är så söt, lilla Gollum, fast hon stoppar klorna i mig.

På vägen stannade jag och köpte senaste nummret av Camino också, verkligen en tidning jag kan rekommendera. Handlar om hållbar konsumtion och är riktigt intressant.

Om en timme och så ska jag och Theo gå och köpa indisk mat (får äta tidigt idag eftersom jag ska till scouterna sen). Theo har gått med på att käka indiskt med mig två dagar nu innan jag åker (idag och imorgon) så jag ska få en stor dos indisk mat innan jag åker. Mums!

Känns som om det kommer bli en bra dag trots allt!



Kommentarer
Postat av: AMANDA

okej. jag har mitt kontrakt till mars sâ de blir sammanlagt ett halvâr för mig med :)
hur mânga barn ska du ha? bor du lângt utanför?
Mitt tips är att skaffa vänner sâ snabbt som möjligt. Gâ pâ aupair möten, svenska kyrkan osv..
Första veckan var riktigt tuff för mig jag tyckte sprâket var svârt o jag kände mig ensam men sen har det bara gâtt bra :)
Det är ganska kallt här nu sâ ta med dig varma kläder!

2007-12-19 @ 16:54:16
URL: http://snowboarding.blogg.se
Postat av: Duesnyggast

Nee men det kan inte vara kul att vara så fet som han är heller :P

2007-12-19 @ 17:42:59
URL: http://www.duesnyggast.blogg,se
Postat av: Hillan

Argumentataionsanalys, det går ut på att man ska rita c och p i en massa texter. Man blir bara mer och mer förvirrad för varje föreläsning typ....

2007-12-19 @ 20:02:34
URL: http://hillansplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0