En trevlig dag på stan!

Eftermiddagen har jag spenderat på stan. Först hade jag några ärenden att springa (varför springer man ärenden, varför går man inte?) som bland annat apoteket, köpa frimärken och hämta ut en present till min kära pojkvän.

Sedan tog jag en lunch-sushi inne i Ringen på det där sushistället där. Hade inte ätit där tidigare och kommer inte göra det igen. Riset verkade gammalt och tort, bitarna föll isär utan att man behövde röra dem, det kändes inte alls som fräsch sushi. Men eftersom jag äter vegetarisk sushi så slipper jag i alla fall oroa mig för att må illa!

Sedan mötte jag upp sötaste rebecka (finns ett par inlägg ner, på bilden från min studentskiva) för vi skulle shoppa julklappar. Passade på att ge henne hennes julklapp också. En liten ask med "tiny people" i som man ska ha under kudden när man sover, så de beskyddar en. Den var gjord i guatemala och såldes i välgörenhetssyfte så det var ett plus också!

Köpte klart mina sista julklappar också. Skulle ha en till till pojken och något till brorsan också! Så nu behöver jag inte stressa något mer.

Tobbe, om du läser det här, feel lucky! Så här mycket pengar kommer jag aldrig lägga ut på dig igen!

Kommentarer
Postat av: Duesnyggast

Jooo det är väll inte direkt något vetenskapligt test. Ganska oseriöst snarare :P

2007-12-17 @ 22:01:34
URL: http://www.duesnyggast.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0