Ett beroende är skapat.

Japp, så är det.
http://www.lyngsat-logo.com/logo/tv/bb/bbc_food.jpg
Jag har upptäckt att min mamma har kanalen BBC Food på TV:n, och som ni kanske vet så älskar jag att titta på matlagningsprogram.

Verkligen älskar det. Tyvärr så lagas det väldigt mycket kött och fisk, men det är intressant ändå. Jag kan titta på såserna de har till, eller uppläggningen eller få allmänna tips ändå.

Så nu har jag snart tillbringat två hela dagar framför matlagningsprogram. Med lite av den mörka, rättvisemärkts chokladen med mintchrisp som jag fick av rebecka i julklapp, och datorn i knät så mår jag som en gud.

Så här vill jag leva mitt liv. Fast eventuellt lite socialare någon gång ibland...

Gillar du också matlagningsprogram?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0