Jävligt tungt.

Vem vet? Det här kanske blir sista gången jag släcker alla lampor? Sista gången jag loggar ut mig? Sista gången jag kontrollerar att alla fönster är stängda? Sista gången jag vrider om nyckeln och trycker in min kod?

Jag är emotionell.

Har inte ens skrikit på några fjortisar. Då vet man att det är allvar.

Och imorgon är sista gången jag får träffa min älskling på bra länge. Men det är ok, för jag vet att vi kan klara det, vi kan ta oss igenom allt. Jag tror på oss. Men det är tungt. Jävligt tungt.
Kommentarer
Postat av: amanda

mitt tips är att träffa nya människor och skaffa nya vänner så snabbt som möjligt, det var då min hemlängtan släppte! och tänk på att 6 månader går fort så se till att gör saker när du är ledig

2007-12-23 @ 00:42:10
URL: http://snowboarding.blogg.se
Postat av: Elin

Dä ä fan starkt å dra ifrån pöjken å allt. Men allt går ju..å du kommer sääkert ha time of your life å tiden går apfort när man är borta ju =) swiisch så är du hemma igen =)

2007-12-23 @ 14:39:45
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Maria

wiie

2008-07-14 @ 21:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0