Kvällen igår var helt underbar!

Mötte upp Clara och Frida på centralen, och förs så drog vi till BR i gallerian för att försöka hitta ett litet leksakshus till Claras syster. Vi hittade inget men vi var glada ändå! Och hungriga! Så vi drog till Tacobar.

Satt där i över två timmar tror jag. Länge i alla fall. Pratade om allt möjligt, men mest om min och Claras resa. Hon ska ju till Tyskland som au-pair, åker till och med samma dag som jag. Underbart! Efter två tiThe image ?http://cakesofheaven.webblogg.se/images/chokladdryck_1170253456.jpg? cannot be displayed, because it contains errors.mmar insåg vi dock hur sorligt det var, och hur varmt det var och hur jobbig miljön var, så vi gick ut och promenerade mot gamla stan.

Väl i gamla stan plockade vi upp Sofia, den som saknades i vår kära fyrkant, hon hade jobbat till 8 stackarn. Så gick vi till chokladkoppen och fikade. Åt först en blåbärspaj som var asstor och asgod. Sen beställde jag in en vit choklad också, mest för att jag ville smaka. Den var sötare än jag minns den, och jag fick inte ens i mig hela trots att de andra hjälpte mig. Men skummet på toppen var gott!

Efter det, när klockan var typ elva på kvällen, så drog vi hem. Vinkade och kramade av varandra eftersom vi inte ska ses på så länge. Men kul som fasiken hade vi!

När jag väl kom hem till pojken såg jag att hans syster hade kommit hem. Hon bor i Umeå i vanliga fall. Tror i alla fall det är Umeå. Hursomhelst så satt dem och datanördade sig i soffan när jag kom och tittade på en asmysko finsk stumfilm, som gick på den finska kanalen inatt. Knasigt!

Efter ett tag kom vi fram till att vi ville spela fia med knuff, men vi hittade ingen tärning. Så Theo programmerade ett program som slumpade fram siffror mellan ett och sex. Kändes jävligt nördigt (men lite tufft!) att sitta och ha tärningen på datorn när man spelade fia med knuff.

Might I add that i won big time.... NOT?!

Vid halv två gav jag upp och stupade i säng, trött som jag var. Det var min underbara kväll det.

Hoppas ni hade det lika trevligt som jag!


Kommentarer
Postat av: Clara

Ja vä'ldigt trevligt hade vi, och det var så underbart å träffa alla igen innan vi åker, eller hur? Men du å jag måste ju så klart ses ute i stora europa nån gång, det är ju ändå typ bara ca 80 mil mellan München och Paris, det är ju ingen distans alls!!!

Pussar

2007-12-23 @ 03:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0