Livet är upp och ner!

Jag är tillbaks!

Hurra!

Jag ber om ursäkt för att jag inte varit närvarande de senaste veckorna. Saker har hänt. Stora saker. My life as  know it will never be the same.

Snabb resume:

Familjen i london som jag skulle till fick reda på att deras gamla au-pair ville stanna och jag blev av med jobbet. (Det var där jag skrev det senaste inlägget)

Jag fick då en knäpp, och bestämde mig för att jag hur det nu skulle gå till skulle få en au-pair plats. Samma kväll skickade jag ut ca 30 mail med min ansökan i. Det var två familjer som tilltalade mig mest, en i bryssel och en i Paris. efter mycket snack, och ett jävla nejtackande till en massa familjer runt om i europa har jag nu fått en au-pairplats i Paris.

Kontraktet är påskrivet och biljetter köpta.

Som ni ser är det väldigt mycket som har hänt. Jag har varit väldigt stressad, och kännt att det som skulle hamna i bloggen mest skulle vara ventilering av min ångest, otålighet, nervositet och stress.

Men nu är alt bra! Jag ska till Paris!

Jag vet inte hur mycket jag kommer blogga de närmsta veckorna, innan jag åker. Det är nämligen mycket att fixa med försäkringar och skomakare och packning och allt vad det är. Men jag ska göra mitt bästa.

Jag har nämligen saknat min kära brutalchoklad så det inte är klokt!

När jag väl åker lovar jag också att fortsätta blogga, så att alla kan läsa om mina äventyr i frankrike. Det kommer bli roligt!

Det viktigaste jag vill säga efter de här två inaktiva veckorna är tack till alla er enträgna läsare! Ni som fortsätter kolla även om jag inte skriver något.

Ni gör allt värt det!






Jag har även köpt en bärbar dator!
Kommentarer
Postat av: Elin

Äntligen! Vi har oxå saknat din kära brutalchoklad =) å GRATTIS till jobbet! skiiiitkul ju! blir spännande å läsa om sen =)

2007-12-11 @ 20:58:04
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: laaaarsson

wwiiii du är tillbaka =) va roooooooooligt!!!!! och grattis till Paris :D
Fasen nått sånt borde man göra alltså..

2007-12-11 @ 21:04:57
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Sign. Anz

VÄLKOMMEN TILLBAKS!!!
Ååå Paris är underbart... får man hänga på =D Sen måste du klart blogga innan du åker och ABSOLUT blogga från PARIS, massa bilder!!!

2007-12-12 @ 08:51:44
URL: http://dissadnr1.blogg.se
Postat av: Sign. Anz

Hahaha bli inte förvånad om jag dyker upp :P Jag har precis varit på bloggdejt i Alingsås hos Sandra Bestick Larsson..hehehe Så jag börjar få övning!!

Jag har funderat på att åka dit en vända i vår om det blir tid och pengar över.. sånt som man alltid saknar med andra ord!

Så när ska du åka till Paris??

2007-12-12 @ 09:40:30
URL: http://dissadnr1.blogg.se
Postat av: Hillan

Roligt att du är tillbaka :) Jag har saknat dig!

2007-12-12 @ 10:58:30
URL: http://hillansplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0