Mycket att göra idag!

Idag är det mycket som ska hända. Om ca 20 minuter går min buss in till stan, och efter det är det att springa runt som en tok som gäller.

1. Till jobbet och säga upp mig/ anställa tillbaks mig själv till sommaren.
2. Hitta en billig skomakare nånstanns på söder.
3. Träffa Theo och gå och shoppa lite julklappar med honom.
4. Hem till Theo, fixa matsäck och göra mig i ordning.
5. någon gång efter fem går mitt och Theos tåg. Vi ska hälsa på min mamma i skåne.

Så det är mycket som ska göras idag, men jag känner mig rätt säker på att hinna med allt. Mest för att jag måste.

Lite nervös över min uppsägning, vet inte om jag ens behöver göra det, eller om det räcker med att säga att jag inte kommer vara där i vår. Men det löser sig.

Förhoppningsvis finns det internet på tåget, så då kan jag berätta hur allt gick då. Har ju en bärbar dator, så det är en möjlighet numera!

http://www.hot-screensaver.com/wp-myimages/resign.jpg

Hoppas ni får en bra dag! Och önska mig lycka till på jobbet!
Kommentarer
Postat av: Sign. Anz

Sånt uppskattar man alltid när man är utomlands länge... som jag blev helt lyrisk när jag hörda Basshunters låt "Boten Anna" på en buss hem från jobbet efter typ 3 månader utomlands hahaha
Då ska du åka snart juu... du kommer säkert få det as bra!! Hoppas jag kommer iväg då under våren!!

2007-12-12 @ 09:55:47
URL: http://dissadnr1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0