Mycket att stå i!

Kommer inte hinna blogga så mycket de närmsta dagarna. Har massvis med saker att göra.

På fredag förmiddag åker jag ju till skåne, och därifrån direkt till frankrike så då ska allt vara klart. Ska ha packat för ett halvår. Vägt alla väskor, fixat adresser till allt som ska skickas ner. Mitt rum måste vara iordninggjort och perfekt, för att det ska kunna stå i ett halvår, och eventuellt även fungera som gästrum.

Dessutom ska jag hinnna med en rotfyllning, en avskeds"fest", alltså gå på krogen en sista gång, fixa lite med sakerna jag fick i julklapp och förbereda mig på den stora resan både fysiskt och mentalt.

Om mindre än två veckor är jag i Frankrike.
Otroligt läskig, men otroligt rolig tanke.
Det kommer gå bra.

Nu ska strax min farbror och hans familj komma hit och äta juldagsmiddag. Revbensbjäll eller vad det nu heter. Själv får jag nån vegbiff, men det blir nog bra det.

Julklappar hinner jag väl skriva om lite senare hoppas vi, men jag kan påpeka att årets skörd var över förväntan och jag är mycket nöjd.

Kommer en lista på vad jag fick och gav bort ikväll eller i morgon bitti. Orkar jag kommer det blider också, men det får vi se.

Hoppas ni hade en trevlig jul!

Hittade den här i egoinas blogg och tyckte den var hysterisk!


image592



Kommentarer
Postat av: Elin

Dä kommer bli otroligt roligt för oss å läsa om din tid där =)

2007-12-27 @ 19:59:07
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Elin

Haha ja, dä har varit ett bra år..dä va bara väldigt tråkigt å skriva om =) jag gör ett Mitt År I Bilder istället =)

2007-12-30 @ 17:37:55
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Maria

bu!

2008-07-14 @ 21:17:31
Postat av: Maria

trudelutt

2008-07-14 @ 21:17:44
Postat av: Maria

nu är det kommentarskrig!

2008-07-14 @ 21:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0