Så här ser jag ut idag!

Kom på att ni aldrig fick se resultatet av den kreativa färgningen jag gjorde för ett par veckor sen. Synd för det blev skittufft.

Om ni inte minns vad jag pratar om så kan ni läsa det här.

Nu var det dock så att jag var tvungen att ta ett "passfoto" till mitt franska tunnelbanekort (tror jag det var i alla fall) så jag tänkte slå två flugor i en smäll.

Dels får ni säga vad ni tycker om fotot, dels se min nya hårfärg.

Är det tillräckligt snyggt (fotot alltså) för att jag ska trivas med det i plånboken ett halvår?

Angående frisyren så var den tuffare i början. Själva klippningen var mer edgy (se den utan färg här), och det som nu är vitt i luggen var knallrött. Tyvärr är mitt hår så sönderblonderat så den färgen ville inte fastna riktigt... Väldigt synd!

image79


Kommentarer
Postat av: Hillan

Jag gillar din hårfärg, jag gillar den verkligen. Kramar

2007-12-17 @ 18:28:23
URL: http://hillansplace.blogg.se
Postat av: Eva

Du är fotogenique!

2007-12-20 @ 11:10:13
URL: http://www.frobbit.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0