Tack alla ni sötisar...

Som var med ute i Torsdags...

Och till alla er som inte kunde: Sorry att jag valde en torsdag när ni jobbade, fredagen funkade inte och nu är jag i skåne.

För er som inte fattar vad jag menar så hade jag min "hejdå-stockholm" dag i torsdags.

Dagen började med att jag gick till tandläkaren och gjorde en rotfyllning. Inte det roligaste kanske, men vad fasiken. Sedan hade jag ett presentkort på Pilgrim sen jag tog studenten, som jag passade på att utnyttja såhär under julrean.
På eftermiddagen mötte jag upp rebecka, och vi gick och köpte en julklapp/inflyttningspresent till Jossan, eftersom vi båda missade hennes inflyttningsfest, och sedan stack vi till hennes jobb och hängde en stund.

Framåt 7 lämnade vi Jossan och mötte upp Evo istället, eftersom vi skulle käka middag tillsammans. Vi gick till bröderna Olsson, vitlöksrestaurangen på folkungagatan. Den kan jag verkligen tipsa om. Underbar mat, astuff lokal, skön atmosfär. Mycket trevligt.


Efter maten mötte vi upp Gustaf, Jonathan och Marcus. Först tänkte vi gå till little persia, men det var fullt, så vi drog vidare. Hade lite svårt att komma in på ett par ställen, och två av de vi ville gå till vär stängda. Till sist hamnade vi alla fall på något billigt ställe på Sveavägen, där vi drack öl och bara hängde med varandra. Lord trillade också förbi en stund, och det var härligt att se honom.

Det var en mycket bra och trevlig sista kväll, och väldigt kul att få träffa alla innan jag åker. Hoppas nu bara att Stockholm klarar sig utan mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0