Hemma igen!

Igår kom jag hem, sliten och trött, och oerhört illaluktande. Hade inte duschat på en vecka, men jag är bara stolt över det. Mitt hår var typ en enda fettklump, men med hjälp av en gummisnodd gick det att visa sig offentligt.
 
Såg massa bra konserer! Dom bästa var Alice Cooper, jag är ju som bekant smått besatt av honom, och Asta Kask, som visade sig vara ett jättebra liveband. Charta 77 var också jäklans bra.

Sen så såg jag ju även på Gudrun Schyman, Mian Lodalen, och vaginamonologerna. Man blir verkligen inspirerad. Kloka människor som pratar om viktiga saker.

Min kamera har tyvärr pajjat så bilder får vi vänta med, om jag inte tar från någon annan, vilket skulle kunna hända. Vet inte hur mycket jag kan uppdatera heller, eftersom det visat sig att vår internetleverantör gått i konkurs, så det tar en eller två veckor till innan vi får till en internetanslutning. Det positiva är att den kommer vara snabbare än den förra.

Sitter för övrigt och läser 20-i-topp över vilka som tjänar mest i stockholm. Två av dem är kvinnor. De ligger på plats 17 och 20. Något att tänka på.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0