Brutal choklad?

image1

Ser det inte brutalt ut?

Som om nån tagit en stor kniv och skurit henne längs ryggraden, och hon blöder choklad. Egentligen är det en chokladinpackning. Det ska tydligen vara lugnande och harmoniskt och ge välbehag. Själv tror jag att jag skulle uppnå allt detta mycket bättre om jag fick äta chokladen. Sånt slöseri med choklad, på ryggen kan man väl hälla gelehallon eller skumbananer eller något annat äckligt istället. Det skulle säkert vara lika bra, och med sockret på gelehallonen kan man ju kalla det för en "scrub" också.
Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har gjort en choklad massage :)
Fast chokladen är inte ätlig..

2007-06-09 @ 10:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0