Goddagens!

Internet existerar fortfarande inte hemma, men nu är jag på jobbet, så jag tänkte passa på att skriva något. Annat än hur sur jag är på min internetleverantör menar jag då.

Igår så satt jag hemma och hade tråkigt. Helt plötsligt kom Marcus. Vi blev extremt sugna på chips och bestämde oss för att ta båten till affären. Det är en liten utombordare som Marcus har, och det regnade och blåste väldigt mycket. När vi efter 15 minuter i hårt regn på sjön, blöta så det droppade om oss, kom fram till affären så visade det sig att den var stängd. Den stängde 20 minuter innan vi kom dit.

Det fanns inget annat att göra än att sätta sig i båten och åka hem igen. Så det gjorde vi. Och när vi ännu blötare kom hem till mig så upptäckte vi att vi hade haft ostbågar och popcorn hemma hela tiden så vi hade åkt i onödan. Men det var kul. Ett litet höstäventyr såhär mitt i sommaren. Wiie!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0