Kaninbebis!

Ååh! Så har man rivmärken på magen och benen. Skulle klippa klorna på min bebis och öhonsten, min kanin. Han gillar inte att få klorna klippta. Smart som jag var försökte jag göra det i bikini. Nu är jag rödrandig. Så kan det gå när inte haspen är på.

Sen sprang vi omkring en stund på gräsmattan. Jag i ena sidan av ett koppel och han på andra. Det var trevligt. Känns bra att han får röra lite på sig, äta lite äckliga grässtrån och tvätta öronen någon annanstanns än i buren nån gång ibland. Jag upptäckte även att min vrist inte var helt bra. Gjorde lite ont när jag sprang på den, men bara lite.
Kommentarer
Postat av: Maria

Stackars Crazy...

2007-10-08 @ 20:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0