Knäpp är vad jag blir!

Mitt internet är nere. Igen. Sen i onsdags. Jävla hemmanet som inte kan ge en vad man betalar för. Har suttit i telefonkö i över en kvart, men sen gav jag upp. Fick aldrig ens ett "tack för att du väntar, vi tar emot ditt samtal snart" utan bara brusig musik. Jag misstänker starkt att de bara sket i att säga att supporten/kundtjänst var stängt på midsommar. Jag skulle nog aldrig kommit fram.

Dessutom så har saldotaket på telefonen gått igång trots att jag inte har ringt för hela beloppet. För andra gången på typ en månad. Jag har verkligen otur med tekniken för tillfället. Jag vill ringa och skälla på någon.

  AAAAAAAH!! Så känner jag mig just nu. Jag vill skrika högt, helst  slå någon också. Sitter hemma hos sötnosen Amy och betalar mina räkningar. Så fiffigt. Hon krånglar i alla fall inte. Vi ska strax laga lite middag åt oss. Mums!

Glad midsommar allihopa!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0