Mums!

Nu har jag äntligen ätit blomkål. Jag har haft världens begär för blomkål i flera dagar nu, och så nu åt jag en underbar gryta med massa blomkål. Så gott! Åt tills jag fick ont i magen och lite till.

Strax ska jag iväg in till stan för att köpa en födelsedagspresent åt rebecka. Kan ju inte skriva vad jag ska köpa eftersom hon kan läsa det, men jag tror nog hon kommer gilla det. Jag och rebecka ska ju ha vår födelsedags"fest" imorgon. Det betyder att vi bjudit in ett par människor för att käka middag och föra hemma hos henne och ska ut på krogen efteråt. Wow, det kommer bli kul!

http://www.diabetes.dk/includes/billeder/image.asp?size=300&id=76

Ser helt otroligt gott ut!
Kommentarer
Postat av: Maria

Japp, blomkål är gott!

2007-10-08 @ 20:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0