Stora dagar, stora händelser!

Så vad har jag haft för mig? Jag var på min kompis mottagning, det var jätteskänt med god mat bra väder och trevligt sällskap!

Sedan var vi på Stephen Lynch! Det var så bra, man blir lite svag i knäna när man ser honom! Snygg som f*n. Det var ungefär 5 killar per tjej i publiken, vilket var skojj! Konserten var jättebra och han är ju så rolig. Han körde lite nytt också. Kanske kan lägga upp bilder därifrån senare.

Igår hade jag en romantisk dag med min pojke. Vi hade picknick, åt god mat och kollade på film. Det levande slottet och The Big Lebowski. Båda mycket bra och sevärda filmer!

Idag har jag shoppat lite, bokat lite körlektionen åt mig, och nu sitter jag på jobbet igen. Har planer på att knåpa ihop ett lite seriösare inlägg åt er senare ikväll, får se om jag orkar ta mig i kragen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0