Ujujuj!

Idag är den stora dagen det. Min gudfars femtioårsfest. Halsduken är inte klar. den är drygt en halvmeter, fast jag suttit flera timmar med den både igår och i förrgår. Det finns ingen chans att jag kommer hinna klart.

Men jag börjar fundera på nödlösningar. Här är de två jag kommit på.

1. Jag tar med den halvfärdiga stickningen, säger något i stil med "titta vad fin den är" och ber att få återkomma vid kräftskivan. Man behöver ändå ingen halsduk mitt i sommaren.

2. Jag ger honom ett presentkort på en hemstickad halsduk gjord av Mig som han kan hämta ut i höst när det börjar bli kallt. Designen står jag för.

Vad tycker ni? Eller har ni några bättre idéer? Åhh kom igen nu, gimmi some!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0