Ett eget inlägg...

Eller i alla fall nästan, halva handlar om mig. Hursomhelst är jag väldigt smickrad utav det hela.

Det började med att jag snubblade över hans blogg, och insåg att det verkade vara en mycket intressant typ, med mycket intressanta tankegångar. Så rullade bollen (ganska kort rull, men ändå) och nu benämdes jag i ett inlägg.

Läs om mig på Johans blogg här.

För att veta mer om vad vi pratar om kan du läsa vad jag skrivit om sjöjungfrur tidigare här. Om du är intresserad av fiskar, bajs, kiss, sex, kaviar eller sjöjungfrur så kan det vara värt ett besök.



Hur gör hon? Hur gjorde hennes föräldrar? Vad tror du?
Kommentarer
Postat av: emma

tror nog itne det är en synvilla. för hela hon snurrar ju åt ett annat håll. liksom foten går itne likadant efter ett tag när man sett den byta:P ingen aning

2007-10-21 @ 18:00:23
URL: http://emfw.blogg.se
Postat av: Sofia

hehe =) skoj

2007-10-21 @ 18:47:22
URL: http://sollerax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0