70-talsfest!

Fick nyss en inbjudan till 70-talsfest om två veckor!

Så jäkla kul! Speciellt för att jag missade 80-talsfesten för några veckor sedan. Älskar att klä ut mig. Så det blir nog marknad i helgen, så man kanske kan hitta något bra.

Har ni nån inspiration att ge mig?

Helst skulle jag ju vilja se ut såhär:

http://www.pimpcostumes.com/images/products/70sPimpDiscoStuLg.jpg

Men jag har inte råd att köpa en sån kostym. Vore tufft dock.

Eller så vill jag spela på punkgrejjen. 70-talet var ju det gyllene årtiondet när det gäller punk. Det borde gå att spela på. Eller glamrocken, fast det var mer 80-tal. Fanns ju lite i slutet på 70-talet.

Vill nog inte vara hippie eller Abba i alla fall. Dels för att det är 60-tal också, men även för att alla andra nog kommer vara det. Får se vad jag har att välja på...
Kommentarer
Postat av: Hillan

Den där kostymen är cool :) Skulle jag gått på 70-talsfest så hade jag nog statsat på mickrofonfrilla tror jag.... Kram

2008-04-02 @ 21:31:07
URL: http://hillansplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0