Copyright och kattungen

Jajamensan, tänkte börja snacka om det jag också.

Eller nä. Tänkte bara säga att från och med nu så har jag en logga (tack Theo) som jag kommer sätta på alla av mina bilder. Så om bilden inte har en sån, så har jag snott den från nån. Eller glömt den.

Hursomhelst ser det ut såhär:

image120

Credd för kameraarbetet till Theo på den här bilden dock.

Så här såg kattungarna ut för ca en vecka sedan, fast på bilden är den väldigt sömnig tror jag. Numera är de uppe och knallar och går, åtminstone i rummet de bor i. De har börjat leka också. Så underbart!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så, ögonen är öppna nu då? Tuffa små krabater.

Det är Finlands nuvarande ex-utrikesminister... Han skickade ca 200 sex-sms till en flicka (eller, ja, som tidningarna så ivrigt påpekar - erotisk dansös) han tydligen var betuttad i... Det här var ju en helvetes stor skandal som nu har lett till hans avgång.

Funny how it all works

2008-04-02 @ 15:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0