En lugn kväll!

Blev inget festande igår.

Bestämde mig för att nacken inte pallade det, så jag satt hemma och stretchade den istället. Och hade förbannat tråkigt. Men jag tror det var värt det, för jag mår rätt bra idag. Inga problem med nacken.

Strax ska jag ta en dusch, och sen tänkte jag ta mig in till stan för lite shopping. Sätta sprätt på lönen liksom.

Fast jag får inte spendera för mkt. De kommande två veckorna har ju barnen lov, och jag jobbar bara på måndag och tisdag, sedan är jag ledig i en och en halv vecka. Då behövs det nog pengar.

Familjen ska till och med till New York. Så jag blir ensam här hemma. Hurra!
Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, de hade dem.. helt sjukt. Eminem är ju ingen rockstjärna direkt :P

Vad händer idag då?

2008-04-19 @ 11:04:10
URL: http://drinkitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0