Glamrocken kom ju på 70-talet!

Japp. Tidigt 70-tal till och med. Så om jag stoppar på mig mina leopardfärgade rosa tights och en liten kjol, massa smink, och tuperar upp håret, så är jag hemma till på lördag kväll!

http://www.absolute-motleycrue.com/graphics/picture_1.jpg

Så mycket snyggare. Och om man klarar av det bra, förbannat sexigt!

Dessutom är det ju en hel del av mina favoritartister som initierade och var med att skapa den bild vi har av glam rock idag. Som t ex Alice Cooper och David Bowie.

Så jag hittade alltså inga bra 70talskläder på marknaden. Men nu är ju problemet löst. Ett par riktigt justa pumps/tuffa stövlar till skulle ju göra allt perfekt, och det behöver jag ändå. Får se om jag har tid att hitta några i helgen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0