Hur roar man barn?

Barnen har som sagt lov denna och nästa vecka. Jag jobbar idag och imorgon. Inte en så förfärlig arbetsbörda.

På onsdag åker familjen till New York, så jag blir ensam hemma en hel vecka! Ska bli så skönt!

Problemet är dock vad jag ska göra med barnen idag. Imorgon ska vi till SG, och där ska vi käka på donken, gå på bio och äta glass. Men det är imorgon.

Idag har jag ingen aning. Och problemet kommer i att det är skärmfri dag idag. Barnen har sån två dagar i veckan, måndagar och torsdagar. Så dator, TV och tevespel är helt uteslutet. Dessutom så är det dåligt väder, så att gå ut verkar inte vara någon jättebra ide heller.

Vad gör man för att roa barn under sådana omständigheter?
Kommentarer
Postat av: Hillan

Spela sällskapsspel kanske? Eller kortspel som "finns i sjön"? Kram

2008-04-21 @ 20:04:25
URL: http://hillansplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0