Imorse när jag vaknade...

...Sken solen här i Paris!

Fåglar som kvittrar, blommor som blommar, sol som lyser från en klarblå himmel!

yes tänkte jag, slängde på mig en sommarklänning och gick ut för att äta frukost i solen.

Det gick inte. Det var kallt. Som tusan. Speciellt om fötterna på den kalla stenen och i det blöta gräset.

Om jag inte hade bytt om hade ni snart fått höra om en ny trendig sevärdhet i närheten av Paris.

"En svensk isskulptur, kolla hur verklig den ser ut!"Så hade det låtit. Och det ville inte jag. Så jag bytte om.

Men för en kort stund så var det sommar i sinnet i alla fall!

image145

Lägg märke till hur lummig och fin våran trädgård är!

Kommentarer
Postat av: Millan

Svar: Ok. Imorgon lottas vinnaren ut :) får väl se om du har turen med dig. Lycka till! :)

2008-04-24 @ 19:55:45
URL: http://eruannon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0