Ingeborg är tillbaka!

Nu är jag här igen, en vecka senare.

Jag hoppas att ni har saknat mig lika mycket som jag saknat er.

Har haft en underbar vecka. Först var theo här i en dryg vecka, en av de bästa i mitt liv kanske, och sen när han åkte kom mina söta kompisar Clara och Frida hit. Har fått turista och leka guide i över en vecka, men det har varit massvis med kul!

Och även om det är lite skönt att vara ensam igen (har inte världens största rum, så det blev rätt trångt) så känns det lite tomt.

Men nu är allt tillbaka till det vanliga, och bloggandet ska återgå till det normala.

Vad skulle jag göra utan min älskade brutalchoklad egentligen?

Dessutom har Theo
pysslat massa med min dator när han vat här, så nu borde den inte krångla så mycekt längre!

image119

Här är en dålig bild på mig och en av kattungarna, ifall ni glömt hur vi ser ut. Bilden tillhör Theo, får ej kopieras.

Nu ska jag ta mig i kragen,
och ringa toni&guys skola, där man kan klippa sig gratis. Jag hatar att prata telefon på franska. Inte nog med att jag inte fattar vad folk säger när vi står mittemot varandra, över telefon är allt suddigare, och man kan inte använda sig av kroppsspråket. Supersvårt!
Kommentarer
Postat av: EgoElin

Äääntligen ä du tebax =) Förstår att du har haft dä mys mä pöjjk å kompisar där nere i frankrike i alla fall =)

2008-04-01 @ 11:21:25
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: PaxY

Välkommen tillbaka! Hoppas det var en behövlig vila.

2008-04-01 @ 13:19:39
Postat av: Laaarsson

Jääj ingeborg is back :D

2008-04-01 @ 14:09:38
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: jenny

åhh vilken sötis =)

2008-04-01 @ 15:18:11
URL: http://www.pappasflicka.blogspot.com
Postat av: wintermute

Angående bilderna: Det finns säkert nån gräns för hur mycket man kan lägga upp, men jag har laddat upp massor av bilder utan problem. Nu för tiden finns det så stora lagringsutrymmen så det är nog inget problem. Det enda du kan få problem med är som sagt om du direktlänkar bilder. Särskilt om du inte säger var de kommer ifrån. "Källa: Google" är ju inte riktigt sant, eftersom Google bara visar bilder från olika sajter...
Nej det är nog bättre att du laddar upp bilderna till din egen blogg istället. Det verkar finnas gott om plats :)

2008-04-01 @ 15:52:01
URL: http://wintermute.blogg.se
Postat av: Kim

Kul med klippning! Vad ska du göra med håret?

2008-04-01 @ 22:21:37
URL: http://qrious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0