Lite sommarbilder

Här är som utlovat ytterligare några bilder jag tog igår.

Kanske lite svårt att se, men det som var huvudmålet med den här bilden är faktiskt myran. Myran som kryper bland maskrosbladen. En liten liten myra är det. Hubert, hette han.

image168

Tusenskönor. Gräsmattorna både i min trädgård och i var och varannan park här i Frankrike är täckta av dem. I sverige är allt täckt av maskrosor, här är det tusenskönor. Mycket vackert.

image169

Sist men inte minnst en bild som bara föreställer gräs. Mest för att jag inte hade något att göra medan jag solade igår, men sen så tyckte jag bilden blev bra. Den ser lite "artsie" ut sådär. Säger jag som inte vet ett junta om konst. Men jag vet jag jag är bäst, så då lär ju mina bilder vara det också...

image170

Så här kul var alltså min söndagkväll. Haha.

Hoppas att ni alla haft en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Toffs

Hubert verkar vara en trevlig myra. annars är min erfarenhetav myror att de inte alls är trevliga. bara pinkar på en...

2008-04-28 @ 18:45:18
URL: http://gilgamesh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0