Shoppingresultat

Ifall att någon är intresserad.

  • En T-shirt
  • 5 par trosor
  • en mascara
  • en ansiktstvätt
  • 5 såna där små bollar med olja som man har i badet
  • 2 skvallertidningar (övar på franskan med dom serni)
  • en Pariscop (tidning som berättar vad som händer i veckan i Paris.)
Det var det det.

Blev även en trevlig fika med mig själv och min bok på starbucks.

image140


OBS. Gammal bild, inte dagens fika. Men det är en latte i alla fall. Idag blev det dock ingen muffin. Åt mina medhavda måltidsersättningsbarer istället. Det är både nyttigare och billigare, plus att jag måste komma i mina kläder igen. De verkar ha krympt i tvätten allihop...Det måste vara de som har krympt, jag kan ju inte blivit större, nu när jag tränar mindre och äter mer. Låter konstigt...

Kommentarer
Postat av: Eva

Fukt i garderoben.... globalt trist fenomen....går som en farsot över världen...

2008-04-21 @ 08:14:40
URL: http://www.frobbit.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0