Suger på att blogga

Vad är det som händer, som gör att jag aldrig har tid att blogga längre?

Ska försöka skärpa mig.

Imorgon ska jag skärpa mig. Idag ska jag på fest.

Fast jag har fet nackspärr. Den kom i onsdags kväll, och den är fortfarande kvar. Den var lite bättre imorse efter att jag stretchat nacken under höga stön och skrik i typ en timme. Men nu går det utför igen.

Hur botar man nackspärr?

Btw, ett tips till alla med nackspärr. Försök att köra så lite bil som möjligt. Det är skitjobbigt när man inte kan vrida på huvudet. Speciellt jobbigt är det när man måste backa. Usch!
Sitter och grimaserar som en tok, och hoppas att barnen inte ska se något.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0