Tampongjakt

Japp. Ni läste rätt, det är dags att prata om tamponger här nu.

Haha.

Nej jag ska bara berätta om mitt tamopongmisslyckande.

Jag gick alltså ut på byn för att leta efter tamponger. Först till den lilla mataffären. Stängd. Gick då till apotek 1. Hittade tamponger. En stor fin låda för bara fem euro. Sweet, billigt, tänkte jag och köpte den. Gick därifrån.  Tittade på tampongerna.

Insåg att det var några jäkla fancy tamponger. Med aloe vera. Och silke. Och vridna kanaler. Och en såndär makapär man stoppar in dem med. Och värst av allt. Det var bara 16 stycken. Jag gick då till nästa apotek, och hittade en mycket bättre låda. För 5.90. Jag hade bara 5 kvar, då jag slösat fem på välluktande bomullspinnar.

Så nu sitter jag här. Med fancy tamponger.

Pank. Men med fancy tamponger.
Kommentarer
Postat av: EgoElin

Haha. Kan ju va värt å va pank när man får ha fancy ;) eller inte.

2008-04-03 @ 21:31:30
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Kim

Ha ha ha -vilken galen grej! Visste inte ens att det fanns såna tamponger! :-)

2008-04-03 @ 22:13:21
URL: http://qrious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0