Utgång

Igår var det utgång som gällde. Lilla Matilda åker ju hem på fredag, så det är hennes sista helg, vilket måste firas!

Vi började hos våra vänner Karin och Lucas, vilket var mycket roligt. Träffade några nya ansikten som jag kom bra överrens med, och eventuellt ska på ska-konsert med ikväll. Hoppas det.

Sen gick vi i alla fall till ett ställe som heter pop inn. Det var ganska ok, men om det varit bättre luftkonditionering, mindre folk, mindre utlänningar hade det varit bättre. Annars var det bra.

Sen skulle vi gå till ett ställe som heter le dis. Det ligger vid bastille. Men när vi kom dit var stället stängt. En tjej erbjöd sig att fixa in oss gratis vid stället bredvid, om vi satt med nåt band, men när vi blev tvungna att betala 2 euro ändå så ville alla dra. Utom jag. Men ändå.

Så drog vi till T. T = Truskel, stället dit vi aldrig vill men alltid hamnar. Men då fick jag och Matilda nog. Så vi gick och käkade nattamat, och sen tog vi nattbussen hem.

image121

Här är en bild på mig på tunnelbanan igår, där jag nästan ser normal ut. Yeah!

Och på måndag ska jag klippa mig, så då försvinner den där äckliga svintotussen som envisas med att bo på mitt huvud.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0