Världens natt!

Aaaaööööuuugh, är egentligen de ända läten jag känner för att ge ifrån mig nu, i mitt nyvakna tillstånd.

Å så kul jag hade. Först gjorde jag och Jenny oss i ordning, så vi såg riktigt 70-taliga ut (eller något i alla fall), och sen bar det av till festen, som kryllade av mer och mindre kända ansikten.

Väl där serverades det shots och bål, som blev starkare och starkare allteftersom kvällen gick. Självklart spelades det discomusik. Så alla åt, drack, dansade och var glada.

Sedan var det dags att gå ut. De flesta av T-birdsen ( vi som alltid hamnar på T (Truskel)) åkte till Truskel. Jag, Emelie, Lucas, Josh, Sofia och Cizzi åkte till en ashet gaybar vid namn Le Tango.

Åh, jag har verkligen längtat efter att få ta del av Paris gayliv, och nu är jag närmare. Vilken härlig stämning det var! Jättemycket folk, och alla bara dansade och var sig själva. Musiken var allt från Depeche mode och daft punk till Spice Girls och Abba. Stora crowdpleasers allihop.

Ja, jag var sannerligen i mitt sanna element. Dansade i nästan två timmar, endast avbruten av två små korta sittpauser för att vila fötterna. Relativt bra priser i baren också, en öl för 4.

Idag mår jag dock inte perfekt, men en dusch, lite frulle och så ska det nog vara ordnat. Sen är det franskaläxa och fettokväll med Jenny som står på schemat.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0