Bredband, försäkringar och flyttkartonger

Jag flyttar ju nästa vecka, för er som inte visste det.

Till en liten lägenhet på Kungsholmen, i Stockholm, som jag hyr i 2a hand av min mamma.

När man ska flytta måste man tänka på helt sjukt mycket grejjer.

Har suttit i två dagar och jämfört försäkringar, bredband och telefonuppkopplingar för att hitta de billigaste alternativet. Svårt när man inte vet vad som redan finns, vilka uttag som finns osv.

Alla ni som flyttat hemifrån. Varifrån får ni ert bredband? Har ni koll på vart man hittar det billigaste och bästa?
Kommentarer
Postat av: bitte

billigast för mig är att gå till pojkvännen å hans dator gratis=)

2008-08-21 @ 15:13:31
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: EgoElin

Jag har mobilt bredband från 3. sjuukt smidigt om man har bärbar dator :D 199 kroner i månaden.

2008-09-01 @ 16:46:26
URL: http://egoelin.blogg.se/
Postat av: Erik Andrén

Bredbandsbolaget har jag. Akta dig för comhem bara. Dom är idioter..

2008-09-01 @ 21:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0