En dag på stan

Har haft en mycket trevlig dag idag.

Började med att åka in till stan och vandra runt lite, innan jag mötte upp Lord och Amy på Amys jobb. Sedan gick vi till en indisk restaurang och käkade lunch, innan vi gick tillbaks till hennes jobb och drack kaffe och chillade en stund.

Vid tvåtiden drog jag och Lord vidare, promenerade till Sveaplan där jag registrerade mig för min utbildning. Efter det drog vi hem till hans flickvän där vi drack jos, chillade och slöglodde på hur funkar det.

Det var skönt för jag fick skitsnacka av mig lite, det behöver alla ibland, så nu behöver jag inte gå och fundera på det längre.

Jag hoppas att ni också har haft en bra dag!
Kommentarer
Postat av: angie

sv: aa men inte nu längre, jo kanske om jag kör fotboll med mina kompisar :D

2008-08-12 @ 19:13:14
URL: http://angica.webblogg.se/
Postat av: Matilda

sv: haha, måste ha med allt så då är det bara att bära :)

2008-08-12 @ 21:52:31
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0