Filmer

Här kommer några snabba recensioner på de två filmerna vi såg igår.

Film 1

Harold and Kumar escape from Guantanamo Bay

http://i28.tinypic.com/2zp4n47.jpg

Uppföljaren till 1:a Harold & Kumar Go to White Castle, som råkar vara en av mina absoluta favoritkomedier. Trots att filmen bjuder på många skratt, och många referenser till filmen innan, håller den inte alls samma mått. Ett plus är dock att den här filmen tar vid precis där den andra slutar, så de passar utmärkt för ett maraton. Ett annat plus är att Neil Patrick Harris är med i även den här filmen. Rolig film, men ha inte för höga krav.

http://media.hd.se/2008/02/06/288933/large/morgan.jpg

De flesta känner vi väl igen Morgan Pålsson, från SVTs hipp hipp. Här är hans egna långfilm. Jag anade att den kasnke skulle bli lite överdriven, men nej, den var verkligen rolig rätt igenom. Och min typ av humor också. Jag skrattade faktiskt så mycket att jag var tvungen att gå på toa tre gånger under filmen. Så om det här är din typ av humor, och du känner för ett rejält skratt så kan jag verkligen rekommendera den här filmen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0