Filmkväll!

Ojojoj!

Blandade helt ihop dagarna och glömde bort att jag skulle på filmkväll ikväll. Så nu blev jag tvungen att springa in i duschen, ut igen, klä på mig och packa väskan.

Sover hos Theo inatt, första gången jag sett honom på en vecka. Imorgon ska jag träffa min bror, och köra en shoppingrunda med honom, nu när han är uppe i Stockholm och har chansen till fler affärer än skånska landsbygden.

Ikväll ska jag få se Lords lägenhet för första gången. Känns jättekonstigt att jag inte sett den tidigare, han flyttade ju redan i höstas, men jag har ju inte varit hemma hela våren, och innan dess blev det inte av. Men nu så, ska jag få se hur han bor, den jäkeln.

Jag hoppas att ni alla får en trevlig söndag i alla fall! Det tänker jag ha!
Kommentarer
Postat av: mikaela

Varsågod. :)

Ha en bra kväll!

2008-08-17 @ 18:33:58
URL: http://mikaelasalmi.webblogg.se/
Postat av: EgoElin

Hela morronen på jobbet idag har jag gått å sjungit "jag har en gammal faster som heter Ingebooorg" då kom jga å tänka på dej..haha.

2008-08-17 @ 18:36:29
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0