Godmorgon alla glada!

Här sitter jag, nyvaken och fin i min knallrosa morgonrock.

Känner mig på topp.

Igår köpte jag en hink med proteinpulver, alltså veganskt sojaprotein. Det är ett jättebra måltidskomplement, speciellt för vegetarianer eftersom det innehåller massa bra aminosyror och b-vitaminer och mycket mer.

Min plan var dock att jag skulle börja käka proteindrinkar till frukost, Jag har ju, som ni kanske märkt, en viss förkärlek för diverse drinkar och smoothies på morgonen, så det här kan nog vara ett bra, nyttigt och väldigt GI-vänligt alternativ.

Dock har jag inte smakat ännu, så vi får se hur det går. Recension kommer!
Kommentarer
Postat av: Emma

Godmorgon! sovit gott?

2008-08-16 @ 10:17:46
URL: http://regalemma.blogg.se/
Postat av: Linda

Åhhh jag vill också ha en knallrosa morgonrock!

2008-08-16 @ 10:18:23
URL: http://lindassblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0