Lunchdags

Sitter för tillfället och glor på The holy grail, och käkar lite lunch.

Blev några goda mackor (osötat fullkornsbröd med surdeg i) med avocado, böngroddar och citronsaft på. Jättegott och nyttigt. Såna där raggarkakor, eller rallarrakor eller vad det nu heter är det som jag käkar.

Dem är faktiskt jättegoda. Jag tycker ofta att mörkt bröd är mycket godare än ljust bröd, så det passar ju perfekt.

Hade återigen tur när jag satte mig ner för att äta, tajmade början på The holy grail perfekt. "oh brave Sir Robin, Sir Robin".

Underbar film, som jag snart har sett lite för många gånger.

På tal om Monty Python måste jag meddela att den här sången på något vänster nästan blev en inoffeciell lägersång, åtminstone hos oss ledare på lägret förra veckan.
Av någon anledning var det väldigt många som hade med sig rutiga skjortor, och väldigt många som högg ved utan skjortor osv.





Jävligt bra sång egentligen.
Kommentarer
Postat av: Toffs

ja, den är bra! "just like my dear papaaaaaa"

2008-09-01 @ 21:58:37
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0