Shoppa

Sådärja. Frukosten äten, det blev fil med diverse nötter och frön, och en ost och tomatmacka. Fullkornsbröd såklart.

Strax måste jag springa iväg och möta upp min bror. Lyckades nog övertala Theo om att han också ville följa med och shoppa, så nu ska jag få på grabbarna lite snygga kläder är tanken.

Kommer filmrecensioner ikväll på filmerna vi såg igårkväll, om jag orkar skriva dem i alla fall.
Hursomhelst så hade vi det jättetrevligt. Lord lägenhet var jättemysig, och han gjorde en supergod böngryta åt oss till middag. På kvällen drack vi lite drinkar sen, så det var trevligt.

Nu väntar stan på mig! Tjingeling!
Kommentarer
Postat av: Louise

ja, jag tror han tycker om höjder iaf! :)

haft en bra helg?

2008-08-18 @ 14:37:11
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0