Hello world

Så nu kommer en genomgång av slutet av den här veckan.

Torsdag och fredag kan beskrivas av ett ord. Feber. inte så väldigt kul.

Jag bestämde mig därför att vara hemma i fredags, gick och lade mig tidigt, somnade vid typ 10 och vaknade klockan 14 dagen efter. Så länge tror jag aldrig att jag sovit i ett streck förut. Men min plan funkade, för första gången någonsin. Jag gick och lade mig med feber och ont i halsen, och jag vaknade pigg som en svala och frisk som en val. Om valar är friska och svalor pigga alltså. Det tror jag de är.

Fredagen blev dock betydligt roligare. Det var transfest hemma hos Karin och Lucas, sista festen för de åker ju hem om en vecka. Avskedsmiddag på fredag, mycket sorgligt.

Hursomhelst så hade jag en ditmålad grön mustasch och lustig rutig stickad väst på mig. Jag var typ sämst klädd av alla, men det är svårt att gömma mina bröst. Det blev bara dåligt hur jag än försökte, så till sist gick jag som mig själv i alla fall.

Hursomhelst så var vi där och tittade på eurovision. Inte superkul, men sällskapet var bra, och bålen var god.

Sen drog jag och Sofia och Emelie till La flèche d'or, en klubb i yttre delen av paris innerstad. Har bara varit utanför en gång förut, utan att komma in. Men det var bra. Stort dansgolv, bra musik, lite för dyrt i baren och lite för varmt men annars var det bra. Sen åkte jag och Emelie hem till hennes studio, fem minuters gåväg från champs elysees, och sov där. Frukost på stan, och nu är jag hemma. Mycket trevligt var det.

Ska kolla om det kommer några transbilder på fejjan, som jag kan visa för er, jag glömde att ta några tyvärr.
Kommentarer
Postat av: Kim

Ja nu ÄR det nästan sommar iaf i stockholm! :-) Förlåt att jag varit så seg på att hälsa på dig på blogggen...har bara varit för mkt av allt på sistone...kommer antagligen piggna till igen så småningom... Kram!

2008-05-27 @ 20:13:53
URL: http://qrious.blogg.se
Postat av: EgoElin

Grattis på namnsdagen :D

2008-05-28 @ 13:02:12
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Larsson

GRATTIS på namnsdagen :D

2008-05-28 @ 16:37:06
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0