Hey ho!

Jag vill förklara varför jag bloggar så lite.

Det finns flera anledingar. Jag tar dem i punktform.

  • Att blogga tar tid, och nu när min tid i världens bästa stad närmar sig sitt slut vill jag rikta all uppmärksamhet på Paris och mitt liv här, och inte sitta framför datorn.
  • Eftersom jag under hela våren inte haft lika mycket tid som vanligt framför datorn har bloggen blivit lidande. Jag känner inte igen mig själv lika bra. Helt plötsligt kom det massa inlägg om vad jag shoppat, och eftersom jag inte har tiden eller energin till att komma på lustiga formuleringar har humorn helt försvunnit.
  • Politiken är inte heller kvar. Utan politik och humor är inte den här bloggen så Ingeborg.
Jag kommer fortsätta blogga. Var inte oroliga. Den riktiga ingeborg kommer tillbaks.

När hon kommer hem från Paris (flygbiljett bokad 8e Juli), hoppas hon på att få massa tid till att surfa och hitta på fyndiga saker, och eftersöka ananasens härkomst och annat som saknas på bloggen.

Fram tills dess kommer bloggen att vara som den varit de senaste veckorna. En dagbok mer, jag kommer inte skriva varje dag, utan nån gång i bland, och då mest skriva om vad jag har för mig om dagarna.

Ha tålamod är ni snälla, innan jag tappar mig själv helt i bloggdjungeln. Men fortsätt kika in för tusan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0