Ibland undrar man...

Imorse när Stephane öppnade kylskåpet blev han alldeles bestört över att det inte fanns någon jos kvar. Han hade köpt två paket dagen innan.

Jag kom på mig själv med att rulla med ögonen och tänka att det var naivt av honom att tro att två liter jos om dagen räcker när de dricker så otroligt mycket jos i familjen.

Och då insåg jag hur mycket jag egentligen handlar. Att det numer är jag som har mest koll på vad som finns, behövs och saknas. Som har koll på hur mycket som går åt, och av vad.

Och jag som aldrig handlade i början. Nu handlar jag minst två gånger i veckan...
Kommentarer
Postat av: EgoElin

Duktig du har blivit :D jag har fortfarande inte lärt mej handla bra. uuhh.

2008-05-19 @ 21:28:06
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Sofia

Heej Ingeborg! Allt bra hoppas jag? Det verkar så i alla fall! =) Undrar när du kommer hem bara... Sprang på Frida i veckan och hon sa att Clara kommer hem till sin födelsedag...Kom o tänka på att jag inte visste när du kommer hem. Pusspuss!

2008-05-21 @ 10:33:24
URL: http://orkidee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0