Trevliga mornar

Har ni tänkt på vad mycket lättare det är att vakna när vädret är bra?

Även om man har gardinen fördragen, så när man väl kommer upp ur sängen och öpnnar den och ser den klarblå himmeln, så inser man hur mycket lättare det gick. Trots att man inte visste hur bra vädret är.

Det måste vara det sjätte sinnet.

Som svensk har man ju dessutom denna jättefina känsla av att man måste utnyttja vädret, passa på nu när det är fint. Eftersom jag har bränt hela framsidan, så kan det vara lite svårt för tillfället, men det börjar lägg sig, så jag kanske ska satsa på att få igång min baksida idag istället.

Det bästa med min körsbärsröda framsida är det faktum att jag låg i solen med mitt halsband på mig. Så nu har jag halsbandet dygnet runt, för evigt inbränt i min hud. I kinda like it...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0