Blodsmak och eld i magen

Idag serni, idag hände något fantastiskt.

Jag gick och tränade förstår ni. Men inte hur som helst. När jag står där och väntar på att passet ska börja kommer instruktören in och meddelar att han bytt med en kollega och att det blir ett intensivpass.

Blodet isade sig i mina ådror när jag hörde ordet, men jag höll modet högt.

Jag kände mig som en liten unga i sin mammas vääääldigt högklackade skor.
Men med konstigt leende färgat av skam (för att jag inte hängde med), förvirring ( jag hann ju inte göra rörelserna sådär fort) och glädje så gick det.

En timma senare kunde jag knappt stå på benen. Jag hade gjort situps tills jag trodde magen brann, och hade sedan länge blodsmak i munnen.

Men jag klarade det. Jag genomled ett intensivpass och kom ut på andra sidan levande. Jag tycker bara synd om resten av deltagarna som hela tiden envisades med att krocka med mig. Måste dom göra allt så jäkla stort och fort?
Kommentarer
Postat av: Roy.

va DUKTIG du va!!! :D

-stooolt-

2008-11-10 @ 01:10:14
URL: http://nils-agda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0