Härligt

Ni får ursäkta bloggtorkan som rådit de senaste dagarna, det har varit mycket som hänt, och jag har inte vetat vad jag ska berätta och inte.

Eventuellt kan det fortsätta så ett tag. Dessutom har jag jättemycket i skolan nu.

Sitter för tillfället och skriver ihop en redovisning om de teoretiska grunderna för Kognitiv Beteende Terapi, som jag ska hålla imorgon. Det är väldigt intressant faktiskt, olika psykologer och deras synsätt, och vad olika forskningsområden kommit fram till.

Äter frukost samtidigt. Hade sovmorgon, och har varit sjuk, så då blev det så. Gjorde en variant på min frukostproteinsmoothie, och använde yoghurt istället för mjölk. Konsistensen blev mycket mer tilltalanda, och den ser trevligare ut, men man måste nästan söta den för att den är så sur. Får prova med mild yoghurt nästa gång.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0