Mycket bra dag!

Hej hej!

Idag har varit en såndär riktigt bra dag, och jag har dessutom hur mycket som helst att se fram emot de närmsta dagarna.

Fick tillbaks juridiktentan, och hade klarat den bra över förväntan (inget skryt här inte). Lyckades mycket bra med redovisningen om kognitiv beteendeterapi. Hittat billiga tågbiljetter så jag kan hälsa på min mor i januari.

Imorgon kommer Anna och Jessica hit. Två vänner jag lärde känna i Paris, och det ska bli hur kul som helst att träffa dem igen.

Imorgon är det pepparkaksbak på schemat, inför julmarknaden nästa helg. Tar med Anna och Jessica, det blir nog en del snaps också!

Spana in det här roliga spelet jag hittade också! HÄR ÄR DET! <---
Ett mycket tänkvärt spel, som ni alla borde spana in, och tänka efter när ni spelar det.
Kommentarer
Postat av: Franki Skye

Jasså, har du bott i Paris? Det är nånting jag verkligen skulle vilja göra!



Skye

2008-11-20 @ 22:39:21
URL: http://www.frankiskye.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0