Omstart - yet again

Har haft två riktigt dåliga matdagar, och träningsdagar. Det har slunkit ner både dammsugare, pommes frittes, choklad och vitt bröd.

Det har varit gått, men jag märker av på en gång att det inte är bra för mig.

Det är spännande. Innan har jag aldrig tyckt att jag mått dåligt, jag har ganska bra matvanor. Visst jag kan proppa i mig hur mycket skit som helst, men jag föredrar fräscha grönsaker och nyttiga grytor och soppor före mycket annan mat, för att det är godare.

Men nu har jag insett att även om jag inte mått dåligt, så har jag kunnat må bättre. Att inte äta kolhydrater i absurda mängder är verkligen min grejj. Eftersom jag har ett visst kolhydratbegär, och ett sockerberoende är det dock en väldigt svår övergång, och det är anledningen till mina många återfall.

Men det är bara att fortsätta kämpa, aldrig ge upp. Nu efter några dagar av dåligt ätande längtar jag efter riktig mat. Hemlagad mat med massvis har krispiga smakrika grönsaker och liknande.

Here we go. Och nu kommer jag bli bättre på att lägga upp bilder och recept på mig och mina tankar, så ni kan följa min förändring.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0